Kizannesiii ZeynepAsel canım bizde Elif Asel koyucaz çok yakışmış ismi ile büyüsün inşallah çok tatlı bir isim ya çok mutlu oldum okuyunca 🌸❤❤❤
Seymabal41 ZeynepAsel çok güzel cnm Zeynep ismi ayrı güzel zaten aselin anlamı yeter cenneti bal ırmağı demek çok güzel cnm ❤
Deletedmom_879 ZeynepAsel cok guzelmis canim ☺ zeynep ismini taşiyanlar ya cok yaramaz yada cok uysal oluyo bizde bi yaramazi hemde haddinden fazla hemde uysali var 😂😂
YamurKarabulut Biraz daha araştır bence yaa zeynep dolu heryer .. Asel i de ben hiç beğenmiyorum ... oyla dediğin için yazdım 🙈 ama senin çocuğun sen sesleneceksin en öok içine sineni koy içinde kalmasın 😘
Busranagme HazelBaskal bu sene herkes Asel koyuyor nedense . İlkokul öğretmenim 98 yılında kızına bu ismi koymuştu baya eski 😩 Zeynep koy daha iyi
Uykucu Asel in iki anlamı var biri cennetteki bal ırmağı diğeri çarpık bacaklı kadın demek banada doktor büyük ihtimalle kız dedi bende asel koyacaktım ismine ama sen bilirsin yinede
Siyahincim ZeynepAsel en yakın arkadaşımın kızının adı zeynep asel👼🏻 İsmi gibi tam bir ballı lokma daha minnacık ismi gibi hem asil hemde bir o kadar güzel bence tereddütsüz koymalısınız ❣