Kızlar 32+2 hamileyim ikinci gebeliğim 10 gündür sancılarım var düzenli değil ama çarşamba günü doktora gittim nst istedi sancı çıktı. Kızımı da 37. Hafta da sezeryan ile Dünya’ya getirdim. Perinotolojiye gittiğim de rahmin dar demişti erken olabilir diye doktor tekrar haftaya gel dedi 32-34 arası çok önemli ciğer gelişimi için acaba ciğer geliştirici iğne vursam mı haftaya ne diyorsunuz