elfkbramtn Yagmrakyldz bilmiyorum canım benim omzumda bir ağeı olmadı şuana kadar hafif bel ağrılarım var ama şiddetli kaşık ağrım var o ayrı bir konu 😭
elfkbramtn Yagmrakyldz onun için sende kontürlünde muhakkak sor doktoruna hatta telefonun notlar kısmına yaz bunları doktora soracağım diye yaz ❤️🤷🏻♀️
Efil elfkbramtn çok sevinirim çünkü ben doktora sorduğumda çok normal deyip geçiştirdi beni. Fakat öyle ağrı kesici aldıracak kadar değil benimki ama o anlarda özellikle yürümek ızdırap oluyo :(
Fatmanaz Efil canım ben yorulunca oluyor dert etme bide benek kanala indiği için 34. Haftamda başladı sanırım 37+2 hala oluyor yorulunca artıyor bazen hiç ağrı YÖK mesela şuanda var çünkü birsürü çamaşır makinaya atıp çıkarıp serdim ütüde yaptım e normal
elfkbramtn Fatmanaz ya kendini çok yorma bence öyle eziyet çektirme kendine yavaş yavaş yap tek bir gün as bir gün tıpka birgün ütüle yardım edecek kimse yok mu 🙄 az da kalmış valla bugünleri bol bol dinlenerek geçirmeliyiz bayanlar ❤️
elfkbramtn Burcu35 AA o yüzden oluyor muymuş 🤭 benim idrarım temiz Allah’a şükür geçen baktırdım ama 3 hafta da bir sağlık ocağına gidip veriyorum bıktılar benden 😂😂
elfkbramtn Tubada benim ilk hamileliğim bilinçsizim yani doktorun normal demesi de bir değişik ama normalse herkeste farklılık gösteren birşey demekki bu değil mi canım 🥰 benim 30 haftalık
elfkbramtn Sevdagkm93 benim 30 haftalık şuan 🥰 daha çok var ya bana sinirim bozuluyor günler geçmiyor senin iyi az kalmış maşallaaah
Emell elfkbramtn catin doguma hazirlaniyor. 24. Haftadan beri neler cekiyorum neler. Agri kesici degil de muhtemelen dr un magnezyum calsiyum yazacaktir. O beni biraz rahatlatiyor ama ayakta cok duruyum oturup kalkamayacak hale geliyorun
Masalinannesi Efil ayniii sizin gibiyim 2 hafta sinra dogumum var 36 haftaligim suan 🥴 ayagimi kaldiramiyorum bile resmen iskence
UykusuzAnne elfkbramtn doktora git rahim ağzı uzunluğuna baksın ben o acı yüzünden gittim rahim ağzı kısalmış erken doğum riski cıktı iğne vuruluyorum 4 haftadır yatıyorum acıdan dolayı zaten yürümek imkansız oldu