seyma0661 Evetttt annişler sonunda bizde öğrendik 16+5’de. Forumda herkes erkek demişti ama kız bebiş geliyor insallah 🎀
Desdem49 seyma0661 sağlıkla gelsin bizede iki kişi hariç herkes erkek dedim bakalım bir kaç haftaya öğreneceğiz bende erkek hissediyorum