Naznaz110 Bendiyebiri_ bende 8 de gittim 11.44 de kucağıma aldım çok kesigim ve dikişim oldu🥲 herşeye deger
Bendiyebiri_ Naznaz110 benim kesik dikiş bu sefer yok ama rahim içi hep yara rahim içine dikiş atıldı o beni çok zorluyor
Smyydlgcc Sedaerva03 Bende de bel ağrısı ve vajinaya doğru kemik ağrısı gibi acı var. Karın içi küçük olduğu için doğum bekleniyor ama çatı muayenesi hiç olmadım. Bu vajinal acı başka sebepten olabilir mi acaba