3 hafta önce düşük yaptım ilaçla hastanede yatıp ilaçla düşük yaptırdı doktorum bebeğim gelişmedi ve kalp atışı olmadığı için bugün kontrole gittiğimde ilişkiye girilebilir ve bu 3 gün yumurtlamaya musaitsen dedi düşükten sonra regl olmadan da hamile kalınıyor Muş bu durumu yaşayan varmı