Feyzamali33 1 aylık olduk hala 1 kullanıyoruz ama çevremde ki çoğu kişi 1′i es geçtiğini söylemişti bizde 2 paket almıştık. Üstüne baya aldık 🤦🏻♀️ ama pişik sorunu yaşadık, farklı markadan devam ettik. 1 numarayı stok yapmak çok sağlıklı değil o yüzden.
3.100 doğduk, 4 kiloyuz şu an kilo da önemli faktör