merhaba hanımlar aranızda bebetimw bu şekilde test yapıp yanlış sonuçlanan oldu mu acaba ?
ben birini sabah altıda uyanıp yaptım silik bir çizgi vardı bende adetime daha olduğu için çok tınlamadım yattım uyudum onda tekrar uyandım baya koyulaşmıştı bende 2. testi yaptım onda da ikinci çizgi gayet net çıktı.
Bat 10 ,11 ekim bu arada. Geçen ay bi silik testim vardı ama başka markaydı çok umutlanmıştım. Bu ayda mı öyle bilemiyorum. (https://mutluresim.com/images/2024/10/05/1nu4FB.jpeg)