Guclu_anne kızlar 37+5 oldum ne bı yalancı sancı ne su ne nişan hiç bir şey yok. Ssvd için bekliyorum. Ya ilki gibi hiç sancım olmazsa diye tedirginlikten, sizler ne durumdasınız?
Sedagoktugg54 Guclu_anne Bende 38 haftalık olucam neredeyse nişan geleli 2 hafta oldu hala tık yok merdiven inip çıkmaktan yürümekten bacaklarım ağrıyor 😒
14022024 Guclu_anne 38 +3 bende ağrılarım oluyor iki gündür ama şu an nst bağlıyım burda hiç bisy cikmiyor
cikolatakarma_ Guclu_anne ben 37 haftalıkken çok sancım vardı nst girdim sancım 90 ve 100 leri gördü açılmam yok diye eve geldim geri tabi şu an 38 hafta 4 günlük sıfır sancı sıfır ağrı var arada yalancı sancı oluyor sadece sanırım bebişin keyfi içerde iyi
Guclu_anne Sedagoktugg54 ne güzel nisanınız gelmiş, inşaAllah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde doğumunuzda başlar
Guclu_anne cikolatakarma_ 😅 olabilir. Benim ilk gebelikte 40 a kadar sıfır sancıydı suni ile başlatıldı doğumum. Hep diyordum gelmeye niyeti yok vs diye. Sonra oğrendim ki öyle demek iyi değilmiş. Niyeti varsada gelmek istemiyormuş
14022024 Guclu_anne nst sancı çıkmadı ama acilmam varmış doktor bu hafta doğum yapabilirsin hazırlıklı ol dedi
Guclu_anne 14022024 ya ne güzel Benimde pazartesi randevum var inşaAllah açılmam vardır. Sizin kaçıncı gebelik kaçıncı hafta
14022024 Guclu_anne üçüncü hamileligim ama ama oglumdan sonra bir tane kurtja oldum aslinda ikinci doğumum olucak şu an 38+3 günlüğüm
Nes7616 Guclu_anne bende ssvd bekliyorum 38+3 ama zaten erken yani 13-14 gün var ki aniden bi günde olabilir
Guclu_anne Nes7616 Evet öyle ama insan tereddüt ediyor. Ya yine sancılarım gelmezse vs diye. Normal diğum heycanı kapladı içimi bir an önce olsun istiyorum.
Nes7616 Guclu_anne tam bu zamanda kontrole gittiğimde hiç bişey yoktu nst 90 dı 1 hafta daha kesin var dedi doktor şimdi 38+5 te gidicem bakalım hayırlısı