Pinaargunes ben oğluma yaptırdım. Niye yaptırdım anlatayım. Eltim bunu oğluna yaptırmadı. Oğlu yüksek ateş zehirli ishalle hastahanelerde ysttı. Yaptırmayan diğer eltim yine öyle. Dedm bn yaptıraym. Tabi çok.a araştırdkm öncesinde. Yaptırdım oğlum şuan 4 yaşında en fa,la ishali iki gün ve öyle zorlu geçmez o 2 gün. Eltim diğer kızına yaptırdı böyle olunva oda ishal konusunda sıkıntı yaşamadı