1prens1prenses_ Bebeğim hareketini dün bir kaç kez sanki pıt pıt eder gibi ama eminde olamadım daha ondan bu yana yok yan doktor da hissetmiyormusn dedi Yok dedim diyor bu hafta bekle bekledim ama yine tık yok siz ne zaman hissettiniz
Lamiyye 1prens1prenses_ bendede 3cu sizinle ayni hafdalardayim bendede haraket yok arada biseyler oluyo ama emin olamadim bebekmi ya basqa biseymi))
mzgn_21 1prens1prenses_ benim ilk gebeliğim net olarak 20. Haftalarda hissettim ilk gebeliğe ve vücut yapısına göre hareketi hissetme değişebiliyor 😊
1prens1prenses_ Lamiyye valla bende dün oldu mu olmadi mi bilemedim 😂😂 annem diyor hareket ediyor mu yok diyorum sen bilmiyorsun 😂😂 dedim ikinci Hamileliğim biliyorum diyor senin şimdi sakin doğunca durmuyor 😂😂
Aslaninannesi_ İlk gebeliğim 17 den beri hissediyorum beni sürekli dürtüyor ama bebişlede alakalı olabilir doktorum bana her gittiğimde bu kadar hareketli bir çocuk görmedim diyor çünkü . Panik yapma 20 ye kadar hissedersin canım
Meliyda Almira_ ben ikinciyi 15 16 gibi hissettim ilk gebeliklerde geç hissedilir aslında ama istisnalar var demekki
Brvndkm Ben kızım da 16 haftalık hissetim ama şimdi 7 haftalığım 2. Gebelik daha erken diyorlar ama bakalım
mcansu 1prens1prenses_ o bebekten bebeğe anneden anneye değişen bir durum ben ilk gebeliğimde erken hissetmiştim 14-15 gibi hissetmeye başladım 17de dışarıdan eşim de hissediyordu oğlum çok hareketli ve kuvvetliydi ultrasonda doktoru bile tekmeliyordu çok Şimdi ikinci gebeliğim 16. haftadayız belli belirsiz birkaç kez hissettim 14ten beri o da tekme gibi falan değil içimde bişi dönüyor kayıyor birkaç pıt pıt gibi daha sakin ilerliyor 20ye kadar normal dedi doktor