findikkurdum17 Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var iki gündür antibiyotik fitil ve krem kullanıyorum akıntım biraz azaldı ama koyu süt kesigi gibi kremsi olmaya başladı normal mi böyle koyulaşması? Enfeksiyon olanlar tedavinizde sizinde böyle oldu mu.?
Zemzems findikkurdum17 canm bende de sürekli oluyor. Ve nerdeyse 2 veya 3 haftada 1 fitil kullanıyorum. 2. Hafta 1 test yapıyorum sağlık ocağından. Doktorunu ara bilgi ver. Benim genellikle yeşilimsi yapışkan şeklinde oluyor.
findikkurdum17 Zemzems benim önce sulu beyazımsı akıntıydı işte bazen kokulu bazen normal ilaç ve fitil den sonra koyu beyaz kremsi oldu ve azaldı akıntı böyle olmadı normal mi degil mi ondan emin olamıyorum işte bu hafta tekrar kontrolüm var zaten
Nursemom90 Bende gebelik başından beri var illet şey geldi mi gitmiyoda sirkeli suda kullan canım doktor artk ilaçta vermiyo son üç aya girdim böyle gidecek bol su iç dedi ve evet fitil kullanırken akıntı daha çok oluyor
Zemzems findikkurdum17 benimde fitilden sonra böyle oluyor du normal canm. Ama yinede doktorunu ara sen için rahat etsin