Sny_hkn10 Dileksunaa00 Acaba predoctor marka olanı yapsam yukseldiyse çıkar mı ki yanilmiyor çünkü geçen hafta yaptım silik bile çizgi yoktu o markada
Dileksunaa00 Kızlar kaset test yaptım beta artıyor mu diye sizce koyulaşma var mı regl e 2 gün var yarın yeniden kan vericem
Dileksunaa00 Dayanamayıp sürekli test yapan ben daha önce 5 düşügüm oldugu için yine yaptım koyulaşmış sizleri de derdime ortak ettim 🙏🏼 hakkınızı helal edin