Yarennasal Dileksunaa00 insallah vardır ben gördüm cizgiyi darisi basıma 🙏🏻 bende bugün yaptım sizin ki gibi cıktı paylastım hatta bende kan vermeye gideceğim
Dileksunaa00 Sny_hkn10 Elif-ada- momBg Ebaki Ftma4 Zarifokur Alyadnz33 Kızlar sonucum çıkmış gece gece dayanamadım kalktım baktım çok şükür yükselmiş 🙏🏼🥺
Zarifokur Dileksunaa00 orada kadın doğum olduğu için belki yoğundur . Lütfen bol bol dua et test yaptıysan farklı farklı mutlaka pozitif
Dileksunaa00 Zarifokur yaptım bir çok test yaptım hepsi pozitif zatn 2 gün önce beta 4.7 çıktı şimdi yükseldi mi diye yeniden kan verdim sonuç bekliyorum
Dileksunaa00 Ftma4 canım çıkmadı kalktım hastaneye gittim kucagımda çocukla sonucu veremeyiz e nabıza düşmesini bekleyin dediler sinir küpü oldum yarım saat yol gittim geldim
Dileksunaa00 Ebaki aslında çıkmış ama doktor onaylamamış sanırım hastanede sonucu vermiyor söylemiyor
Elif-ada- Sny_hkn10 Evet küçüktür işareti varsa malesef yukselmiyor ama adetinize daha çok varsa belki cikmayabilir adet günü yapin
Elif-ada- Elif-ada- Benim geçen hafta 2.93 çıktı küçüktür işareti yoktu yükseldi ama kimyasal oldu malesef
Sny_hkn10 Elif-ada- Düzensiz regl takip edemiyorum regl olana kadar belirsizlik içinde kalıcak tesekkur ederim yinede ☺️