Ally_35 doğurmam gerekiyordu kendi sancım gelmedi doktoruma gittim özeldi bu arada. Doktor çatı muayenesi eder gibi muayene etti ama parmağına bir şey sürüp öyle müdahale etti sancın gelebilir bebek doğabilir dedi doğmazsa da şu gün gel yatış yapalım dedi bu arada acıdı da bayağı elini soktu çünkü ( sıyırma dedikleri işlemi yapmış olabilir) neyse muayenede çıktım tuvalete gittim nişanım gelmişti sonra sancım da vardı amaa hafif hafifti ilk doğum olunca ben evime gittim sancımı evde çektim doktor bunu yaptıktan bir gün sonra bebeğim doğdu 🩷🩷🩷