ferhpnar 2 ay 10 günlük bizim ki. Şimdi kullandım desem yalan olur ama yanlış yönlendirmekte istemem kesinlikle. İlk hafta kullanmayı denedim ama bebek çok rahatsız olunca kullanmadım. (Bebeğim çok zordu o zamanlar, hasta vs olunca yapamadım) birde orda ultrosunu çeken boğumlarını kontrol edin paralel olması gerekiyor demişti, gözle görüldüğü kadarıyla öyleydi de. Ama bugün sonuçlar yine olumsuz çıksaydı çok pişman olurdum kullanmadığım için. Şansımız varmış daha vakitsel olarak gelişmediği için öyleymiş