Kan sayımında değerlerim çok düşük çıktı😭 normalde bu kadar erken başlanmıyormuş kan ilacına fakat doktorum yazdı. Daha önce Fertamir kullanan var mı, suya karıştırıp içiliyor ve tadı çok şekerli vişne suyu gibi. Aç karnına bu kadar tatlı bir şeyi içmek beni korkutuyor😭 doğal yollardan nasıl arttırabilirim kan değerimi