17.haftaya kadar bir kilo bile almadım. Normalde iştahlı biri olmama rağmen iştahsız olmama güvendim, hep öyle olacağım sandım ve şu an 36.haftamdan +18 kilo ile yazıyorum. 😵💫 Başındayken bir diyetisyen ile ilerlemek -eğer kendinizi frenleyemeyecekseniz- daha sağlıklı olabilir.