_Mother_ Srp53 detaylı ultrason da yarık dudak ve damak izlendi kromozomsal sorun varmı diye bakılacak
ceren-123 Iraz ilk 3 ay vardı şuan yaşamıyorum çok şükür, ben çok dikkat ediyorum yememe tatlı abur cubur hamur işi vs uzağım 🙂 normalde de tatlı abur cubur sevmem zaten 😂
Seherkarakoc Srp53 en az 10 kilo dedi 24 yaşındayım normalde de asla kilo alamıyodum bünyeyle alakalı sanırım. Şuan iştahım acildi fakat yemeklerden sonra nefes alma güçlüğü çekiyorum kaburgalarım batıyor. Normalde 7.ayda başlar ama sen zayıf olduğun için sende erken başlamış normal bı durum dedi doktor
Srp53 Seherkarakoc ben de 31 yaşındayım senelerdir hep 61 kiloydum boyum da 1.68 değişendir kilom yok işte de gebelikte ister istemez alınıyor Evet. Ben üst limitiniz 10 sandım. Zayıfların alması gerekiyor o kiloyu evet.
Arslndln Bende 53 kg ile hamile kalmıştim, 28+6 haftadayim. 63 kiloydum 1 hafta önce simdi ne oldu bilemiyorum 🙈🙈 5. aydan sonra aldım hızlıca öyle bir iştahımda yok pek birşey yemiyorum. 🙃
Aycaunalsimsek Srp53 29+3 haftalığım bende şuana kadar 8 kg aldım. 5.aydan sonra ayda 2 kilo almıştım. Çünkü benim iştahım bir anda açıldı. Ve sürekli yemek yeme isteğim var 😅 yemek yiyip 1 saat sonra acıkıyorum mesela. O yüzden sık öğün az porsiyon yapmaya çalışıyorum
Srp53 Aycaunalsimsek 10 hafta içinde de 4-5 kilo alsanız fena bir kilo ile kapatmamış olursunuz aslında 😀
Merve-metin Srp53 valla haftamız aynı ben tartıya çıkmaya korkuyorum 😂 en son 17.haftamda +6 kg almıştım ilk 3 ay 5 kilo aydı sonrasında 1 kilo almışım şimdi haftaya kontrole gidecem bakalım kaç kilo olmuşum merak ediyorum eve tartı almıyorum bilerek sürekli tartılırım kilo aldığımı görürsem psikolojim bozulur diye düşünüyorum 😂😂
Srp53 kardelengurler7 işte almayı hedflediğim kilo ama üstüne çıkacağım muhtemelen 11-12 olsa da razıyım 😀
Srp53 Arslndln inşallah ya 31 yaşındayım senelerdir aynı kilodaydım. Vücudumla ilgili değişikliklerde psikolojim bozuluyor resmen 😀hamileysek de alacaz yani mecbur ne bekliyorduysam 😆
Arslndln İnanın bende öyle hamilelikten önce 47 ye düştüğümü hatırlıyorum 😅 Benimde psikolojim bozuluyor aynadan kendimi gördükçe eşim görevde görüntülü bile konuşmuyorum artık beni böyle görmesin diye 🙈🙈
Srp53 Arslndln ahahaha mecbur görecek 😀doğum sonrası üstümüze kalmasın da gerisi bir şekilde halledilir 🤲Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Merveeildeniz Srp53 Srp53 bağırsaklarında 😂 sindirim sisteminde plasenta ağırlığında bebeğin gramımda ve hamilelikte artan kan hacmin de 😂