Baharurall Kızlar merhaba ben 38+6 haftalığım dün öğlen kahverengi akıntı geldi gece de doğum nişanı dedikleri kahverengi mukus geldi ve bu sabah yine akıntımın kahverengi geldiğini gördüm başına böyle bisey gelen var mı ilk gebeliğim olduğu için de korkuyorum
Demsi_83737 Baharurall hastaneye git veya doktoruna haber ver mutlaka. Benim doktorum kanaman falan olursa hemen gel dedi. 36+6 yım bende. İhmal etme
68pembemavi01 Baharurall Nişandır canım ben hemen gitmiştim kişiden kişiye değişir doktorunuza sorun isterseniz.bende sancı vardı açılma yoktu öğle saatlerinde nişan geldi hastaneye gitmiştim.