Btnnozmdr özcan özkan hoca çooook hoşuma gitti. Ve özcan hoca olmayınca asistanı bakıyor sanırım kerem şeker aşırı iyi bir doktor ikisi de çok beğeniyorum 😍 sancı odasında 4-5 yatak var ben girdiğimdd 3-4 tanesi doluydu ilk sancıyı orada çekiyorsun sonra kafası gözüktükten sonra doğuma alıyorlar. Tabii orada doktordan başka stajyerler falan da oluyor ama o anda hiç onu düşünmüyorsun bile😅 odalarda temizdi. Lavsbo odanın içinde değil koridorda ama odanın içinde el yıkama için lavabo bulunuyor. Bir tane kadın refakatçi kalabiliyor