Brgmde doğuma kadar kullananlar da oluyor maalesef. Sanırım benim de öyle olacak 16+4 oldum hiç bırakmayı denemedim çünkü 12. Haftada falan acillik oldum bir gün içmedim de. Bir de bende tansiyon yüksekliği yapıyor kusma öğürme kusma tansiyon yükseltiyor baş ağrısı yapıyor o da tekrar kusma kısır döngü oluyor. Bir de şuan ilaç içtiğim halde gun icinde mide bulantılarım oluyor geçmediğini o şekilde anlıyorum bırakmayı pek düşünmüyorum şu zamanlar 🥲