Merhaba kızlar günaydın 39 haftalığız .Dün geceden beri karnım taş gibi ve sabaha kadar hiç uyumadım.Alt karnımda sanki karnım yırtılıyormuş gibi sağlı sollu yanma var .Ve yarın sezeryana alınıcam.Bu durum normal mi yaşayan var mı ?Doktorumu aramalı mıyım ?