Pamiramsi Kızlar elim ayağım titriyor lütfen doğru olsun bu lütfen ya, iğnenin 17. Günündeyim dün felaket bel ve kasık ağrısı yaşadım. Her tolete gittiğimde bu sefer adet oldum diyerek gittim ama hiç gelen giden yok. 14. günde kanda 1.2 çıkmıştı o yüzden kesin adet olacağım diye bekliyorum. Neyse bu sabah test yapayım dedim çünkü ağrım normalde uzun sürer ve sonra leke gelir ama dün aralıklı aralıklı ağrı geldi. Bi ağrıyor 2-3 dk, sonra geçiyor şekildeydi yani. Neyse testi bırakıyorum buraya benim gördüğümü görüyor musunuz 🧿🤲🏻🤲🏻🤲🏻 heyecandan bin tane çekmiş olabilirim ![](
Melike2535 Pamiramsi ay bende gördüm insallah vardır kuzum ❤️🥰markası ne testin bence sen git bi acilden kan ver pazartesiyi bekleme
Tgb_smh Pamiramsi Ay silik çizgiyi bende görüyorum insallah vardır.pazartesiyi nasıl bekliceksin 😃kadın doğum acile git kasıklarımda ve belimde çok ağrı var dayanamıyorum de gebelik şüphemde var de orda yapıyorlar gebelik testini arkadaşım öyle yapmıştı hemen testi yaptılar iki saate sonucu çıkmıştı.
Pamiramsi Leo1234 çatlatma iğnesinden sonra da geç döllenme olabiliyor mu ? Bide 3 gün önce 1.2 olan değer yükselmiş olabilir mi 🥹kan testini salı vermiştim bugün cumartesi
Leo1234 Pamiramsi ay hiç bilmiyorum ama çatlatmaylada geç döllenme olabilir gibi geliyor bana ama. Yani yükselmiştir değer mutlaka ama kan vermeden bi tekraralayın testi tekrar isterseniz 🌸🙏🏻 inşallah vardır ya 🙏🏻
Pamiramsi Leo1234 pazartesi kan vericem adet olmazsam, her an da adet olacakmışım gibi geliyor bu çizgiyi gördükten sonra korkuyorum ya bebek varsa ve bişey olursa diye Allahım sen koru 🤲🏻 lütfen olsun ya rüyamda görmüştüm doktor kontrolde kalp atışını felan dinletiyordu ağlıyordum ben bunu çok uzun zaman bekledim diye. Şimdi bu pozitif sonucu görünce yine doldu gözlerim
Mzzz Leo1234 geç döllenme geç yumurtlama demek zaten arkadaşın ne zaman yumurtladigi belli catladigi belli yumurtlamadan 12 gün sonra çıkması gerekirdi
Pamiramsi Alyadnz33 bu defa da gelip adet oldum yazmam buraya inşallah hamileyim yazarım artık lütfen 🥹🤲🏻🤲🏻
Leo1234 Pamiramsi inşallah sağlıklı bi gebeliktir, bende uzun zamandır negatifleri görmekten çok iyi anlıyorum sizi inşallah rüyalarınızda gerçek olur 🙏🏻🙏🏻🌸🌸
leylanver Ben 2 gebeliğimi de silik çizgiyle öğrendim 🙏Hadi hayırlısı inşallah sizin de öyledir .Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🌸
Pamiramsi Kızlar görüyor musunuz umut olun nolur korkuyorum bu da kimyasal olursa diye ihtimali var mı sizce sonradan yükseldi sonuçta yani test hatalı değilse 🥹
Pamiramsi Melike2535 bugün İstanbul’a dönüyorum otobüsüm var inşallah İstanbul’da vereceğim 🥹🤲🏻 dua edin bana sağlıklı bir gebelik geçireyim inşallah vardır
Pamiramsi Melike2535 markasını bilmiyorum ya gizli gizli yaptığım için bakmaya fırsatım da olmadı 😅😅 ama daha önce yapmadığım bir marka olduğuna eminim yeşil bir paketi var
Pamiramsi Tgb_smh ya kendi oturduğum ilde olsam acile gitmiştim koşarak ama mersindeyim araba yok ve yol bilmiyorum. Açıkçası buradaki akrabalar da öğrensin istemiyorum hemen 🥹 o yüzden İstanbul’a dönmeyi beklemek zorundayım biraz. Bu akşam otobüsüm var zaten yarın istanbuldayım. Bide testin hatalı olma ihtimali beni endişelendiriyor biraz daha beklemiş olayım adet de olmazsam hala değerim de güzel çıkar hem kafam rahat olur 🥹 çünkü Salı günü 1.2 gelmişti hcg
RCLale Pamiramsi baya bildiğin silik bi cizgi var🥹 Senin diğer postunu okumuşdum az önce. Ve şimsi nu postun çikdi karşima gerçekten çok sevindim. Bende dün iğne oldum banada umut verdin. Insallah hamilesindir güzel haberlerini bekliyoruz🙏🏼❤️
Pamiramsi RCLale iğne olduysan en az 15 gün bekle bak bana örnek al 🥹🥹 inşallah senin de tutar benim de tutmuştur da buraya hamileyim diye post da açarım🥰🥹
RCLale Pamiramsi insallah 🥹🙏🏼 sana göbekten mi vuruldu igne ya popoya mu? Birde agri kramp falan oldumu hiç iğneden sonra?
Birbebekikiyetiskin Pamiramsi bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım adetim bir gün gecikti direk test yaptım ve pozitif sonra inanmayıp iki tane daha yaptım onlarda negatif çıktı en son gittim kan verdim betam 60 di doktorum şüpheli dedi şu anda 24+2 yiz rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah vardır ♥️