Merhaba hanımlar şuan 32 hastalığım normalde riskli bebelik bebekte bağırsak genişliği var perinatolaji takibindeyim bu hafta gidemedim doktorum izindeymis iki gecedir sadece geceler 5 dk sürmüyor sırtımda ve karnında agrı oluyo sanki adet olucakmisim gibi bebeğin hareketleri normal sende vadmiydi böyle şeyler ne yapmalıyım gitmelimiyim hastaneye