anneolmayolunda59 Kızlar dün test yaptım saat 4 gibi ikinci çizgi yoktu 2-3 dakika baktım yoktu sonra gece 2 de lavaboya kalktım kuruma çizgisi bu kadar belirgin olurmu
Ayse2133 anneolmayolunda59 ilk 10 saniyede çıkan sonuç doğru deniliyor normalde isterseniz yeniden yapın
anneolmayolunda59 Alyadnz33 yani kuruma çizgisi bu kadar belli olmaz diye biliyorum be diğer testlerimde hiç böyle yoktu
cigdemusta07 anneolmayolunda59 5 dk geçerse geçersiz benim başımada geldi ama negatifti sen bir daha dene canın
Esma3333 5 dakikadan sonra oluşan sonuç doğru değil diyor gebelik testlerinde ama siz yine de tekrar bi yapın belli olmaz
anneolmayolunda59 Merve_sahinnn ay inşallah ya ama bu sabah yaptım şimdi bişey yok silik bile çıkmadı