Kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var. 22 yaşında ilk bebeğime 24+4 hamıleyım fakat doktorun bana saymadığı şey kalmadı bebegım suan 450 gram olması gerektıgınden 150 gram daha az ve kalbinde 2-3 tane delık olduğunu ayaklarının normale göre daha kısa ve tombul, beynınde ıse bır yerın daha tam gelısmedıgını vs bu tarz sorunları olduğunu söyledi, ve amnıyon sıvısı aldırıp sonuca göre gebelıgı sonlandırmamı söyledi cevrenızde bunu yaşayan oldu mu veya sız de herhangi bırsey var mı çok kafam karışık..