GizemBulut 9 haftalık evliyim :) 8+3 günlük hamileyim. Allah'a şükür hızlı çıktık bekletmedi bizi Rabb'im. 25 yaşındayım. Anaokulu öğretmeniyim. Bu konuda tekniksel yeterince bilgiye sahip olduğum için 3. haftamda gebe olduğumu fark etmiştim 4. haftama yakın kan tahlili yaptırdık netlik kazandık. Çok şükür özel sektörde yoğun çalışmama rağmen herhangi bir sıkıntı yaratmıyor şimdilik civcivim bana. Kusma bulantım yok. Arada bir rahim genişlediği için kısa süreli kasık sancılarım oluyor. Uyku isteği var bir de. 62 kilo ile hamile kaldım henüz bir kilo artışım olmadı kontrol altında tutuyorum sebze , bakliyat ve meyve ağırlıklı besleniyorum ekmeği oldum olası çok sevmem ama beyaz ekmeği tamamen çıkarttım hayatımdan tam buğday ekmeği tüketiyorum ekmek yiyeceksem. Folik asit takviyesi alıyorum ekstra ilk üç aylık süreçte her gün kullanıyorum. Kendinize bakarsanız o da size çok sorun çıkarmıyor. Hepimizin sağlıcakla bebişlerimizi kucaklarımıza almamızı diliyorum 🙏🏻