Asilbsra kesinlikle öyle ben sırf bu davranışlarından dolayı iki çocuğumu da özelde doğurdum şuan 3.de de bebek de çok yeni ama yine özel gibi duruyor ya devlete cesaret edemiyorum bir sürü para ne gerek var diyorlar ama en azından insan olduğumu hissediyorum