elvan_ylmz Merhaba , daha doktora gitmedim saglikocaginda degerlerime baktirdin haftaya doktora gidicem . 5 haftaligim .. şu iki gundur ara ara sıvı biseyler akıp geliyor nedir cozemedim , korkulcak bisey mi sizce lütfen bilgi verin
Guzelanne56 elvan_ylmz hafıf sarıya calam şeffaf yada açık renklı ıse akıntıdır ve gebelıgın hemen hemen her donemınde zaman zaman artarak devam edecek, kahverengi pembe kırmızı ise doktora gıdın bı sorun olabılır ama dıger türlü gebelıgın başından sonuna kadar olacak bısey
Kesimeliff elvan_ylmz sıvı bir şeylerden kastınız nedir ? Akıntı gebelikte sık karşılanan bir durum fakat siz doktorunuza gidin yine de hepimizin hamileliği bambaşka ilerliyor çünkü onun için tedbirinizi alın
rumisam elvan_ylmz akıntıdir muhtemelen suyunuz gelemez çünkü minicik daha kesede bebiste rengi kötüyse enfeksiyon olabilir doktora gidin
Fatmanur__ elvan_ylmz merhabalar bende yeni 6 altı haftalık oldum 2-3 gün önce benimde akıntıyla karışık pembe lekelenme oldu doktora gittim ben gidene kadar kanama çoğaldı doktor baktı bebek iyi dedi Progestan iğne verdi o hemen kesti kanamayı tekrar leke leke gelmeye başladı şu an bitti neredeyse sizde dikkat edin eğer pembe veya başka her hangi bi renkte leke gelirse mutlaka gidin doktora
elvan_ylmz Guzelanne56 Kesimeliff rumisam Cok tesekkur ederim korktum bi an , çünkü ilk hamileligimde boyle bisey yasamadim hic