Ee11 Bengo daha yeni bakabiliyorum buraya bebeğin başı aşağıda olduğu için sancım vardı 2 ay kadar süredir böyle sızlanıyordum sürekli hastende yatıyordum. Nst de sancılarım çıktı aldılar çok şükür durumu iyi
Aysenurhonluk Ee11 bende aynı durumdayım 36 da alacaklar çok endişeliyim nasıl bebiş küvezde falan girdi mi