Kızlar yarın yumurtlamamdan 1 hafta geçmiş oluyor. Çok erken biliyorum ama bu innovitanın erken gebelik testleri beta 6 olduğunda bile algılıyormuş yorumlarda öyle şeyler okudum. O yüzden yapmak istedim. Testlerim böyle çıktı ne dersiniz siz görüyor musunuz birşeyler? Bu testleri kullanan var mı aranızda? 
