Cangul92 Kızlarda kızlarr😇Benım haftaya doğumum var ama bebeğimin bir ismi bile yok sizce Miralp mi koymalıyım yada Çağan mı 🥹Yada bır cılgınlık yapış ıkısını koysam cokmu sacma olur fıkırlerınıze ıhtıyacım var kafam cok karısık 😌😌
bahardaa Cangul92 miralp ismini ilk defa sizden duydum ben iki isim sevmiyorum ama tercih meselesi çok içinizde kalacaksa koyun iki isim bana kalsa çağan tek güzel 🌸
Cangul92 bahardaa evet bende hiç duyulmamış dıye hep aklımda miralp vardı bende sızın gıbı dusunen bırıydım ıkıncı ısım sacma gelıyordu anca uzunluk oluyor bır tanesı soylenıp gıdıyor zaten ama kararsızlık ınsana her sey yaptırıyor gıbı 😀😀