Merhaba lar bi durumum var sizleree sormak istiyorum nasıl bi yol çizmeliyim bilmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz lütfen? Aralık ayında sezeryan olarak doğum yaptım. Doğumdan sonra 55 gün boyunca kanamam oldu ilk başlarda fazla ama sonradan lekelenme şeklinde. Sonrasında doğum sonrası ilk adetimi 3 temmuzda oldum. Sonrasında 2 ay sonra 29 ağustos da oldum. Ve bu ay da 29 eylül de oldum fakat sadece ilk gün ic çamaşırım ıslanacak kadar oldu kanama. 2. Günse sadece leke seklinde 3 gün hiç yok. 4. Gün de sadece leke oldu. Ama şiddetli bel ağrısı var.
Adetim hamilelik öncesinde düzenliydi.
cevaplarınızı bekliyorum…