damla1453 Merhaba kızlar. Forumda bir kaç soru gördüm cinsiyete alakalı size sormak istedim beta değeriyle alakalı cinsiyet tahmini yapanlar var. Benim ilk değerim 3333 çıktı sizce kız mı erkek mi 3 gün gecikme üzerine yaptım
Esahan damla1453 Anladığım kadarıyla bebeğin büyüme hızına göre tahmin yapıyorlar. 1 hafta içindeki değişimden çıkarım yapıyorlar. O yüzden aynı hafta içinde 2 kere ölçüm yaptırmalısınız.
Kara22 damla1453 yahu beta ile cinsiyet ne alaka burda sorular iyice saçma sapan olmaya başladı….öyle beta veya keseye göre belli olsaydı doktorlar 4 5 ay beklemezdi işinin ehli onca sene okumuş insan bilemezken buradakiler nasıl bilsin ????