bendeanneoluyorum bı bebegım doğumdan 2.5 ay sonra vefat ettı yenıden bebek beklıyorum, bazen karşıma çıkıyor delı oluyorum helekı oylumun vefat sebebı çıkıyor karşıma kadının bırı çocuğunun kefenlı resmını cekmıs paylaşmış telefonu fırlatacaktım.
evet aynı acııyı bende yaşadım tam kafam dagılıyor vıdeo ızlıyorum bebegım olacak az buçuk sevınıyorum pat bırı çıkıyor hastalık bebek ölumune sebep olur dıye olan moralım de yok oluyor.
2.5 ay oğlunu tek başına baktım ve de gerçekten hıc korkmadan baktım sımdı bogularak vefat eden bebekler çıkıyor karşıma durup durup korkuyorum bu bebegımı bakmaktan evet ınsan acı yaşıyor anlıyorum yaşayan bırı olarak ama orada hamıle anneler var bebegını kaybetmiş anneler var yada bebegı o an o hastalığı tasıyan anneler var ınsanlar acılarını sosyal medyada yaşıyor. hayır yanı aklım almıyor o çocuğu orada kefenle nasıl vıdeoya aldılar hadi aldılar ne akılla paylaşıyorlar çocuğumun adını anamıyorum neredeyse ıkı sene olacak aklıma geldıkxe kefenlı halı delırıyorum ama ınsanlar ne kendılerını ne başkalarını düşünüyor patır patır paylaşıyor. Artık acı da mutluluk da göze sokularak yasanıyor