yeni_anne2 ilk aylarda kullanırım vucütları hassas olduğu için daha mantıklı geliyo bana pamuk, sonra duruma göre bu sleepynin ıslak havlusu var sarı paketli onu denemeyi düşünüyorum herhangi bi pişik olmazsa daha erkende kullanmaya başlayabilirim ablalarım hep bu pamuğu kullandılar kolay kolay pişik olmadı ama bebeğin cilt yapısına göre değişiyor işte bakıcam duruma göre