29+3 haftalığım erkek bebek bekliyorum Allah nasip ederse 🙏 Ekin ismini çok beğeniyorum ancak anlamı tahıl, buğday gibi bir şey olduğu için eşim hiç sıcak bakmıyor. Kız ismi diyip duruyor. Kerem olsun diye konuşmuştuk ama isme bir türlü ısınamıyorum, sevemiyorum. Hamileliğin başından beri isim arıyorum ancak yok bulamıyorum. Ömer, yiğit , atlas, zeyd, gibi isimleri de koymak istemiyorum çok fazla tercih ediliyor artık 10 çocuktan 5inde var. İsim önerisi bekliyorum 🙏