Bedriye12 Kubracma bende de çok fazla oluyor 18 haftalığım ama yememe içmeme dikkat etmeyince ve yorgun olduğumda oluyor
Handemhmt Kubracma şuan bende de var sağ tarafımda aşırı bir sertlik var ovuşturuyorum ama dağılmıyor da ne acaba anlayamadım
Elifsari12345 O haftalarda benimde oluyordu. Gaz olabiliyor bazen, sırtüstü bisiklet sürer gibi yapın gaz cıkışı olunca rahatlarsınız. Ya da ufak yürüyüşlerle geçer. Sade bir soda vs.