Tatlianne35 31 +0 haftalık hamileyim 1 haftadir diş etlerim apse yaptı iltihapli sis doktorumdan onay olarak antibiyotik iciorm bu yüzden erken doğum yaparmiyim enfeksiyondan dolayi internette öyle dio korktum acikcası tecrubeli olanlar yazabilrmi ~~~