Kızlar selam ileri derece polikistik over sendromum var 2 senedir gebelik oluşmuyordu doktora gittik famera 2.5 mg ve esrofem verdi regl min 3. Günü başladım fameraya 5 gün kullandım famerayı doktor bu gün muayene etti solda 10 mm olmuş bu ay istediğim gibi gelişmemiş dedi tedavide ilk ayım 3 ay uygulayacağız tedaviyi dedi estrofem e devam etmem gerektiğini söyledi bu şekilde hamile kalan oldu mu ? Ve yumurta ne kadar gelişmesi gerekiyor bilgi verebilir misiniz ? Teşekkür ederim Allah isteyen herkese anne olmayı nasip etsin 🙏