YagmurCan11 Herkese iyi geceler 🌸 zorluklarla dolu hamileliğim yarın sabah doğumla taçlanacak. Henüz 36 haftalığız dualarınıza ihtiyacımız var sevgili anneler 🥹 inşallah güzel bir doğum geçirir ve doğum hikayemide burada sizlerle paylaşmak nasip olur 🌸
Emos42 YagmurCan11 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲 mühim olan haftası değil sağlıklı olması haftası erken diye üzülmeyin bugün doktorum bana 35 hafta dolunca alalım bebişi dedi benim haftam daha küçük ama onlar çok güçlüler ve Allah’a emanetler 🌸
Ozlem_032 YagmurCan11 oooovv🥹 herşey çok güzel olsun canım anne🌸rabbim güzelliklerle kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️bu gece duama seni de kattım 🌼🫶
Htccndn İyi geceler canım Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ama yanlış anlamazsan bir sebepten dolayımı 36 haftalık doğumun olacak yoksa normalde olması gerektiği gibi bilmediğim için soruyorum ☺️
YagmurCan11 Htccndn evet suyunda azalma ve kordon dolanması var hareketleride azaldığı için erken olacak malesef. Çok teşekkür ederim 🌸
Rukiisss YagmurCan11 gözün aydın sağlıkla al kucağına bugünü Allah tüm gebelere nasip etsin inşallah doğurdun mu
Belmasebil Gözünüz aydın. Benim de erken doğum riskim var. Doktorum 36 olduktan sonra doğum başlasa bile engellemeyeceğini zaten bu haftadan sonra bebeğin sorun yaşamayacağını söylemişti. O yüzden içiniz rahat olsun, sağlıkla gelsin bebişiniz 🌸
YagmurCan11 Belmasebil teşekkür ederim bebeğim doğdu solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakımda kalacak birkaç gün. İnşallah bebeğinize sağsalim kavuşursunuz