-rzrnmrt47 Unzle46 Premsescik Mervealya1992 Mervealya1992 Bedriye12 edis22 TugceOrak Ya kızlar evet bende var dedim ama az önce adet öncesi gelen o kahverengi leke varya ondan görmüş kız dio demiştim yoktur die bide beli ve kasıkları çok şiddetli ağrıyormuş
edis22 -rzrnmrt47 kahverengi ne kadar gelmiş? Eğer leke veya bir damla kadarsa yerleşme lekesi olabilir veya kan tahlili yaptırsın emin olmak için