Günde 2 paket sigara içen bi insandım aşıktım resmen sigaraya. İlk gebeliğimde de bıraktım bunda da bıraktım bir şey olur ya da olmaz ama tedbir bizden gerisi Allahtan her şeyi kadere bırakamayız şu hayatta bi kaç tane sorumluluğumuz var. Bu da kanıtlanmış zararlı bir şey. Doktor bi kaç taneye kadar tolerans sağlamıştı ama bir şey olursa bebeğime o bakmayacak ömür boyu sonuçta. Eşim emzik gibi elinden hiç sigarayı düşürmez. Annemlerin yanına geldim babam annem eşim hepsi içiyor. Vicdan azabı yaşamamak için bıraktım bu ay sonu doğum yapacağım tadını bile unuttum. Ben mükemmel bir anne olduğumu asla iddia etmem ama bu yapmam gereken bi şeydi çünkü bu işin sonunda bi bilinmezlik var.