Ben de zercan hanıma gidiyorum,görümcem 2 hafta önce normal doğum yaptı onda ,çok memnun kaldık ,benim de az kaldı 37 haftayım,ilk doğumum kabus gibiydi,aslındasezeryan olmak için özel hastane seçtim,görümcem konforlu bir doğum yapınca ikna oldum ,eşini de aldı içeri, ama yinede korkuyorum gün yaklaştıkça