Tutaste_ Bugın cok yoruldum ondanmı biliyorum doktorda bayagı aşagı ınmıs dedi. Ayaga kalkınca ınanılmaz baskı hıssedıyorım artık agrıyla karısık. 5 gün var sezeryana erken gelebilirmi acaba
Leylaaa_46 Tutaste_ bebek belirlemiş olur doğumunu . 5 gün içinde gelse bile sorun olmaz sağlıklı olsun
basakc36 Tutaste_ bende 37+4 oldum aşırı baskı hissediyorum vajinamda. Pazartesi sezaryen olacağım ondan önce gelirse diye korkuyorum
Merve32- Tutaste_ takma sağlığı yerinde demiş işte suyu da iyi daha ne olsun kilodan bişey olmaz doğunca beslersin
Gmzyyyy Bende 37+4 vajinamda çok fazla baskı hissediyorum ve hareket etmeye korkuyorum normalde planlı sezeryan için verilen güne 8 gün var daha