Klcmerve Bende de ilk doğumumda bütün gün süren sertleşme olmuştu.Tabi ilk doğumum olduğu için tecrübesizdim ve adet sancısı gibi sancı bekliyordum.Meğersem dinlenince geçmeyen kasılmalarda sancı oluyormuş.O günde kontrolüm vardı.Nst’ye girdiğimde sancım çıktı, aynı zamanda açılmamda başlamıştı.Doktorum eve geri döndermedi ve aynı gün doğum yaptım.Size tavsiyem duşunuzu alıp dinlenmeye geçin.Eğer kasılmalarınız geçmiyorsa doktora gitmekte fayda var.Rabbim güzel bir doğumla bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻