Bende poliskistik over var. Kızımda normal bir şekilde hamile kaldım. 10 sene sonra tekrar bir bebgimiz olsun istedik ancak normal yolla 8 ay bekledik olmadı. Araştırdıgımda hayıt otunu duydum. Macununu aldım. O ay hamile kaldım ancak mutlulugumuz 8 hafta sürdü, düşükle sonuçlandı. Sonrasında düşük araştırması benim başka bir rahatsızlığımdan dolayı ameliyat, kardeşimin dügünü derken hamilelik düşünemedim. Bu olayların bitimiyle ağustos ayında tekrar hayıt macunu aldım. 3 gün önce hamile olduğumu ögrendim. İnşallah bu sefer tamamına erer. Dediğiniz kür işe yarıyor mu bilmem ama hayıt otu macununu kulmanızı tavsiye ederim.