Nazo77 ben kendimiz için börek sardım biber dolması yaptım, bamya,bezelye, yeşil fasulye, barbunya ayıkladım koydum sarma saracaz annem geldiğinde bir de kendi börek açacak annem. Kek kurabiye falan koydum. Eşimle pide lahmacun yaptırdık onları koyduk. Geçen bir gaza geldim baya içli köfte yaptım onları doldurdum buzluğa bir de yaz meyveleri süt için hoşaf yapar içerim diye. Bu kadar hazırlıklarım zaten şuan artık ağırlaştım istesem de bişey yapamıyorum.