Selcantvsn Yemek yemek istemiyorum kizlar herşeyden rahatsız oluyorum ya bu aralar karnımın altıda ağrımaya başladı sol tarafa yatınca da ağrıyor . Küçük abdestimi yapincada ağrıyor 😂 hep agriyo
Tugceee58 Benimde tam tersi iştahım açıldı şuan bile ne yesem diye düşünüyorum şuan 25. Haftadayım toplam 5 kilo aldım ama böyle giderse ve yersem 20 kilo alıcam doktorumda kızdı biraz titiz kendisi
Efsiga 24+2 benimde ne yesem doymuyorm sürekli biseyler yeme isteği ağzım boş dursn istemiyorm keşke bende biraz boğazımı tutabilsem güzel olacak doğuma kadar ayı gibi olmazsam iyidir😂